Tesis memeningkan kepala ku...

| Tuesday, November 25, 2008
Masuk thn 3 ni, perkara yg wat jajib bagi melengkapkan ijazah sarjana muda aKu ni ialah tesis.so, aku kne la wat tesis 2 walau cmne pon..huhu.tajuk tesis Ku "pembangunan bandar bangsar,Impak kepada alam sekitar fizikal & Manusia".kepala otak aku ni dh berserabut dh nk wat.xtau nk wat cmne..huhu.

Nk ckp ssh wat tesis ni pn x jgk..sbbnye, seniorku yg lepas sume leh wat,xkan la aku xleh nk wat.mslsh skrg ni, aku pening xtau nk wat cmne..huhu..stakat ni satu bab pn lum aku buat.org len dh nk habis dh.aku je ketinggalan kt blakang.nk lari serentak ngan diorg bukan xdpt..asyk smput je tgh jalan..hahaha..

Adakah aku perlu cri ketenangan dulu??spy otak aku tenang nk wat tesis ni..ke kne g sungai atau kne g pantai nk mencari suasana yg tenang..huhu.ikutkan hati nk g pantai..dok Kl mne de pantai..yg ade cume pantai dalam..tapi pantainye xde..haha

Ape pon awku harap, esok aku dpt mulakan tesis dengan seseriusnye..xde main2 dh..mase main dh hbs dh..ape pon..hiduppp bujang!!!!hiduppp!!!!

0 comments: