sampaiknlah salam cintaku pdnya..timaa kaseeehh!!!

| Tuesday, November 25, 2008



Tanggal 22.11.2008 merupakan hari pengiktirafan Melaka & George town sebagai tapak warisan dunia..mlm 2 aku nk rumate ku pegi la menyambut majis tersebut di dataran merdeka. tp ktorg g mlm je..sje nk tgk konsert..hehe..

OTW nk g tapak konsert mlm 2..terserempak la ngan mamat yang rambut b'gumpal2 cm sarang tebuan..ingtkn sape la...alleycat upenye..syoknye die,org ajak begambo..b'pusu2 org nk begambo ngan die..termasuk la aku skali..mklm la artis katakn..same la cm aku,aku dulu pn artis gk..salu wat konsert dlm bilik mandi..hua3..
lepas tggu turn,sempat la gk aku begambo ngan die..bgga siot..xsangka dpt begambo ngan die..pasal ape aku bgga??sbb aku pn minat lgu die..haha.spe pon alleycat..semoga maju jaya..dh kaye nati jgn lupe blanje makan..timaaaa kaseehhh!!!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha..apasal kei bj sm kaler hab?

BuJanG_SeNAnG said...

aku skali ngan alleycat molah konsert...hahahaa